AŞI HAKKINDA YAKIN ZAMANDA DUYACAĞIMIZ ŞEYLER NE? AŞI KONUSUNDA TÜM DÜNYANIN BEKLEDİĞİ OLAYLAR!

  görünümler 47,059

Abdurrahman Uzun

12 gün önce

Türkiye’de aşılama tam gaz devam ederken koronavirüs vakalarındaki artış da sürüyor.
Son alınan kararlarla aşı yavaş yavaş mecbur hale mi geliyor? Aşı yaptırmayanlar niye karşı?
Aşı tartışmalarının sonu nereye varacak?
Canlı yayında değerlendiriyoruz…

KATIL: trpost.net/tools/6VK.html...

Kanalımıza abone olmayı, videomuzu beğenip yorum yapmayı sakın unutmayın.
Kanalımıza abone olmak için TIKLA: bit.ly/2WHTjrt

Beni diğer sosyal medya hesaplarımdan da takip edebilirsiniz...

Twitter: uzunabdurrahman

Instagram: abdurrahman...

Facebook: uzunabdurrah...

YORUMLAR
Esen
Esen 47 dakika önce
Öldüsücü sivi var ,asi yok! Insanin vücuduna zehir enjekte ediyorlar. Ya baska organlara zarar veriyor yada hemen ölüme götürüyor. Anlayacaginiz sivi zehir! Asili olan bir kadindan bana bulasti,sükürler olsun mevlama iyilestim ama o cok agir geciriyor. ASI YOOOOK,PLANDEMI VAR!
Fethullah S.
Fethullah S. 5 saatler önce
Abi! Abdurrahman Dilipak'ın PCR testin hakkındaki düşüncelerini nedersin❔
Fatma Özkan
Fatma Özkan 9 saatler önce
Ahmet Rasim küçük usta profesör,Canan Karatay profesör ,neva Çiftçioğlu doç.dr, Ümit Aktaş ve daha birçok bilim insanı doktor Corona virüsleri sürekli mutasyon geçirir ve üzerinde çalışılan virüsün aşısı çıkana kadar yeni Corona mutasyona uğramış olacağından işe yaramaz diyor.Abi ben de bilim insanlarını dinleyerek ama satılık olmayanları aşı olmama kararı aldım.mesafe hijyen ve bağışıklığımı güçlendirecek bir beslenme ile bu dönemi geçiriyorum elhamdülillah. Ayrıca muhalefet akp ile aşı konusunda aynı görüşte bu da bir soru işareti olmalı.Reisi götürecek bu PCR dayatması vasıtasıyla aşı dayatması
Yashar Muhumayev
Yashar Muhumayev 17 saatler önce
Ay çaqqal bəs sən aşı olduysan neden korkuyorsun?Benim aşı olmamam dan sana ne.
Celal Koc
Celal Koc 18 saatler önce
Hadibe 6 ayda aşimi olur yan tesirini anlatırmısın
melih gürsoy
melih gürsoy 18 saatler önce
Abdurrahman kardeşim seni sever dinlerin lakin bu konuda sana katılmıyorum bu sıvının derin analizini İyi yapamamış sın zaten yorumlar senin bu kadar uzun konumanı çürütüyor şahsım adına sen bu konuya bir daha girme bu aziz millet sorgulama ve doğru yolda gidiyor Rabbim korusun hepinizi
Emine Dogan Ates
Emine Dogan Ates 21 saatler önce
Aşı(!) işe yarasın yaramasın, PCR testi de güvenli olsun ya da olmasın, hiç kimsenin insanların ekmeğiyle oynamaya hakkı yok bu apaçık bir zulüm ve insafsızlıktır.Bu zorlamaları tamamen dine ve insaniyete aykırı buluyorum.Mazlumun ahından sakının durumlar hiç iyiye gitmiyor.Rabbim sonumuzu hayretsin.Bize gerçekten Allah'tan korkan yöneticiler nasib etsin.Amin
Mevlüt Balcı
Mevlüt Balcı Gün önce
Bey efendi kimse akılsız değildir.
Fatma Kucukdere
Fatma Kucukdere Gün önce
Virusten günlük 250 kişi ölürken ve olanlarda ciddi sorunlar çıkarıyor aşıda 1 mn da 7 kişi de ciddi yan etki yapıyor diğerleri her aşıda olan yan etkiler siz riskin yüzde 2 olan asiya karşısınız ne kadar mantıklı
Fatma Kucukdere
Fatma Kucukdere Gün önce
Ne istiyorsunuz asi olmayanlar eve kapanıp oturalimmi elimizdeki tek çare aşı siz önerin nasıl bir yöntem olsunki normal hayata dönelim iyi biliyorsunuz hangi yoldan kurtuluruz söyleyin aşı olmayalim
REFAH İÇİNDE
REFAH İÇİNDE Gün önce
FATİH ERBAKANI DINLEYIN AŞİ İÇİN COK HAKLI KONUŞUYOR HELL OLSUN..
Aliye Sandal
Aliye Sandal Gün önce
Yani, dünyanın resetlenmeye ihtiyacı var diyen Allah düşmanlarının bize yaptirmaya çalıştığı bir aşıyı kuzu kuzu olalim diyorsunuz.. Ve bu Aşının olası risklerini hiç kimse ustlenmiyorken.. Madem simdiye kadar sizin düşmanınız olan küresel ceteleri dost edindiniz.. O halde dostlarınıza sorun bakalım neden ürettikleri Aşının sorumluluğunu almıyorlar..??
arkadaş61
arkadaş61 Gün önce
seni severek takip eden biri olarak bu konuda dediklerine katılmıyorum sayın uzun
Cemre Tesettür
Cemre Tesettür Gün önce
Herkes aşı uzmanı olmuş diye sitem etmeyi biliyorsunuz, siz hangi tıbbiyeden mezunsunuz acaba?Bende bir Rizeli olarak en azından sizin gözlemlediğiniz kadar olayları gölemleyebildiğimi düşünüyorum. Aşı karşıtı diye bahsettiğiniz insanları hiçbir muhakeme yapamayan gerizakalı yerine koymayı bırakın. Bahsettiğiniz aşı ve ilaç şirketlerini anne şefkatine sahip gçrmenizide hayretle izliyorum. Pcr nin mucidi kery mullis Pcr hastalık teşhisinde kullanılamaz diyor. Ama tahminimce onu o bilmez siz daha iyi bilirsiniz. Göğüs hastalıkları profesörü serhat fındık bilmez siz daha iyi bilirsiniz. Dr. Bilgehan bilge bilmez siz daha iyi bilirsiniz. Doç. Dr Eren çetin bilmez, ümit aktaş bilmez, Mehmet özdemir bilmez, gülümser Heper bilmez, ünlü virolog luck monteyner bilmez, neva çifçioğlu bilmez, canan Karatay bilmez, yavuz Dizdar bilmez ve size sayabileceğim sırf basına yansıyan yüzlerce hekim bilmez siz bilirsiniz. Evet Tayyip Erdoğan aşı oldu ama Uğur Şahin ve çalışanları aşı güvenmediği için aşı olmadı. Erdoğan oldu ama mehmet ceyhanın oğlu elverişli değilmiş.Bilim kurulu üyesi prof antikor seviyesi yüksek olduğu için aşıya gerek duymamış. Bizim antikor seviyemiz elverişliliğimiz kimsenin umurundamı acaba. Ne iktidar ne muhalefet umurumda emin ol. Ama biraz matematik ve istatistik biliyorsan konuş! Fahreddin koca yaptığı basın toplantısında corona öncesi ve sonrası ölüm rakamlarını açıklarken "yıllar arasında ölüm rakamlarında bir artış yok, normal ölümlere corona demiş olabiliriz" ifadesini hiç duydunuz mu acaba? Dsö nün imf nin fed in vs vs. Çok güvenilir iyi niyetli ve harika insanlar olduğunu mu düşünüyorsunüz? Oysaki ayette "onlar yeryüzünde biz ıslah edicileriz diyerek bozgunculuk çıkarırlar" ayetine birileri muhatap bu dünyada. Kusura bakmayın daha önce bir çok konuşmanızı gerçekten çok beğenerek takip eden biriydim ancak şimdi gerçekten çok kolaycı ve saçma bir yaklaşım içindesiniz. Bu ülkede veya dünyada covidden daha çok insanı öldüren kalp ve damar hastalıkları vardı eğer coronadan sonra buharlaşmadıysa kadar insan hayatına önem veren Dsö ve sağlık sektörü hiç paniklemedi, umurunda olmadı. Öldürücülüğü çok düşük olan bir hastalık için gereğinden çok çok fazla bir yaygara var. Ya şimdiye kadar ölenler çok değersizdi yada bu işte çok büyük bir gariplik var. Biraz kafasını kullanan bunu anlayabilir. Umarım herkes anlar.insanlara Çip takılma meselesi ziya Selçuk kürsüden anlatırken çok mantıklı ama bazı hekimler hatta dalında duayen akademisyenler (prof. İsmail Hakkı aydın gibi) komplo teorisi. Bu kadar tutarsızlık olmaz. İnsanlığın 25 yıl önce hayretle karşıladığı cep telefonunun teknolojisi bilim adamlarının ellerinde çoktan hazırdı. Düşünceleriniz bu kadar sığ ve dünyayı bu kadar masum görmeyin lütfen 😡
PEDALPEREST
PEDALPEREST Gün önce
Abdurrahman biz aşı olan olsun diyoruz . Siz milleti pcr ile aşıya zorluyorsunuz
PEDALPEREST
PEDALPEREST Gün önce
Abdurrahman uzun senin cebini düşünen biri olduğun çok belli . Insanlara mrna aşılari ile dna larını mahvediyorlar
Cubot Xondokuz
Cubot Xondokuz 2 gün önce
13:15 yanlisa burda dusuyorsun Abdurrahman kardesim. mart2020 de hastalandim, haziran 2021 de antikor testi yaptirdim, ve hala vucudumda antikor vardi. Hastaligi geciren ve vucudunda dogal antikor olan insana asi vurulacaksin demek, sacmalik. asi`yi vucut antikor olusursun diye vuruldugunu biliyorsun umarim. benim gibi milyonlarca insan var. ama devlet antikor testi olun, hastaligi geciren e asi gerekmez DEMIYOR. ille de o sivi yi basilacak diyor.
Ece
Ece 2 gün önce
VAllahi tek güvendiğim siz kalmıştınız yazık yani neden aşının zararından bahseden profesör doktarlardan bahsetmiyorsunuz hakkımı helal etmiyorum ahirette görüşürüz
borgulu
borgulu 2 gün önce
"Amca ağzına kürekle vururum" diyemedin, ama dedin. Yaşlıya saygını da ortaya koydun.
Serpil Dağ
Serpil Dağ 2 gün önce
Abdurrahman bey sizi sever sayariz sozlerinizede ( bu aşi mevzusu haric ) her zmn itimad ettik zira biz en basindan beri bu hukumeti destekledik . Tayyib Erdogana gonul bagi ile bagli olanlardaniz . Hâlâ da oyleyiz . Ama bizler bu asiya asla guvenmiyoruz babanizdan fln ornek vermissiniz iyi de bu tum dunya insanlari uzerinde yapilmak istenen birsey siz ferdler uzerinden anlatmissiniz . Size bir sorum olacak belki bu yorumu gormeyeceksiniz bile ama ben yinede sormak istiyorum , sizi sevip saydigimiz kadar Abdurrahman Dilipak Ebu Bekir Sofu oglu ve daha bir suru kiymetli insan boşmu yapıyor? Ben buna inanamam onlarda sizler gibi araştırmalar yaparak elde ettikleri bilgileri paylasiyorlar . Benim kanaatim odurki bir hastalik var evet bizim bildigimiz gribin agirlastirilmis hâli , boyle bir virus maksatli bir sekilde salindi dunyaya . Grip agir bir grip oldugu ıçinde , altta yatan hastaligi olan insanlarin olumune sebep oldu ve bu haberler insanlara sisirilerek ve korkutularak aktarildi medya tarafından, elbette butun bunlar maksatli . Inanin asi mecbur edilmiyor diyorsunuz ama bizler bununla karsikarsiyayiz su an . Oğlum asker ve askeriyede asi olmayan tek cocuk . Sadece kolumudan tutup goturup yapmadiklari kaldi baskilardan bıktım usandim diyor cocuk , gorevini elinden alıp tuvalet yikatiyorlar . Buna benzer bircok ornek verebilirim . Asi ile ilgili baski yok fln demesin kimse cok fena ve insanlik disi baski var , yapmayin .
Huseynqulu Huseynov
Huseynqulu Huseynov 2 gün önce
Hamisini yalan deyir
Huseynqulu Huseynov
Huseynqulu Huseynov 2 gün önce
Olmayan virus haqda elə danişir ki hamini kandirmaq istəyir allaha and olsun ki bu bir oyundur kandirmaq istiyorlar
Huseynqulu Huseynov
Huseynqulu Huseynov 2 gün önce
Aşinin sorumlulugunu kəşf edən nə ūçùn məsuliyyətini ūzərinə gòtūrmùr?
Serkan ER
Serkan ER 2 gün önce
Abicim sen aşını olmuşsun aşı seni koruyor iyi hoş ne güzel olmayana da sözümüz yok deyip üzerine PCR olacaksın diyorsun ben sağlıklıyım neden sağlıklı olduğumu ispat etmek için pcr olayım ayrıca aşı olunca bulaştırma riskim var mı ? var neden madem sadece aşı olmayan pcr oluyuor. Bu konuda hata ediyorsunuz özür dileyeceğiniz zamanlar gelecek evet ben de sırf bu yüzden oyumu vermeyeceğim net.
Ghjgjkkjj Hjghjlk
Ghjgjkkjj Hjghjlk 2 gün önce
Ne enayi adamım ya bi doz biontec aşı oldum. Olmak da istemiyordum olmayacam da daha zaten öylede ölcez böylede ölecez dert tasa o bu derken zaten erkenden giderim daha yaşım 24 bu arada gelecek kaygısı bende başı çekiyor bitmişiz bitmişiz Allah sonumuzu hayır etsin
emir cakir
emir cakir 2 gün önce
Kardeş sen aşını yaptır ve ölme,aşı yaptırmayanlarada misilleme yapma
Sureyya Mete
Sureyya Mete 2 gün önce
O asiyi bulan Turk dediginiz iki kisi seytani aklim servisini yapan kisilerdir onu kendileri bulmadi bill gate seytaninin yaptigi asiyi onlara servis ettirdiler eger dunyada Turk u one sunuyorlarsa altinda mutlaka bir pislik vardir sizi seviyordum ama bu konuda hemfikir degil ozurdilerim asi olmayi dusunmuyorum
İbrahim Şengul
İbrahim Şengul 3 gün önce
Yorumları okuyomusunuz
Canan Koluş
Canan Koluş 3 gün önce
Az aklinizi basiniza alin derken azcik sizde biraz toparlanin bence.....bize akil yoksunu muamelesi yapamaz soylemlerde bulunamazsiniz, kusura bakmayin ama sizin gibi ekran onunde olan insanlarin daha sagduyulu daha dikkatli olmasi gerekiyor.... sapla samani karistirmayalim, safimizi hic karistirmayalim.
Canan Koluş
Canan Koluş 3 gün önce
Ayrica madem aşi asidir hepsi ayni isi yapiyor koruyor, nicin ulkeler falanca asiyi olani ulkeme almam ben o asiyi tanimiyorum diye sacmaliklar yapiyor bunlarida konusun lutfen var mi bi aciklamaniz , sinovac olduysan buraya Arabistana giremezsin diyor adamlar buna ne diyeceksiniz.... butun dunyanin Turkiyeye dusmanligindan dem vuruyorsun her konusmanda dunya saglik orgutunun bugune kadar yapip ettikleri ortadayken simdi nasil kalkipda butun dunyanin birlik icin sirf bu isten kurtulmak icin el ele verdigine inanabiliyorsunuz....
Canan Koluş
Canan Koluş 3 gün önce
Aşi olanlarda da virüsü bulaştırma riski olmayanlar kadar, bu konuda hemfikiriz dimi... ozaman lütfen kendinize gelin isteyen olur istemeyen olmaz... aşi sadece olani hastaliktan koruyor diye iddia ediyorlar bulastiricilik konusunda bir fark olmadigi ortada, madem yuzde 80 nufus olmussa artik bu meretten kurtulmamiz gerekirdi ama gorunen o ki kazın ayagi oyle degil.... sen anladin oni
Azime Kara
Azime Kara 3 gün önce
Severek izlerdik şu saatten sonra bitmiştir. Kimsenin sorumluluğunu almayan bi svıyı zorlamanın Neresi mantklı
Zafer Berber
Zafer Berber 3 gün önce
Sayın heşerim ben şunu çok merak ediyorum beni aydınlatırmısınız aşıyı bağıbağışıklığı zayıf olanlara vursunlar amenna amma virüsü alıpda hiç etkilenmeyenlere neden vuruluyor aşının amaçı bağışıklılığı güçlendirmek deyilmi ee bağışıklığı güçlü olana vurulursa bağışıklığı basifize edip başka virüslere ve hastalıklara bağışıklık sisdemi devreye girmezse ve allah korusun kanser virüsünün öldürülmesinin engellenmesi halinde kanser virüsü coğalırsa buna sebeb olunursa allah korusun bunun etraflıca araştırılmadığını ve allahın yarattığ bağışıklılık sisdemine gerekmedikce mütahale edilmemesi gerekdiğini cok iyi bilenlerdenim ben aşıya ve bilime karşı deyilim gerekene aşı vurulsun amma virüsden etkilenmeyene vurmanın ve dayatmanın doğru olmadığı ve insanda yanlış fikirler düşünmemize sebep oluyor not ben şucu veya bucu deyilim. bağışıklık sisdemi zayıf olan vurturulmalı diye düşünüyorum saykılar
Ö. Ö.
Ö. Ö. 3 gün önce
Onlar Türk değil karanlık doktor guvenmiyorum bilgest in doktorları
Ö. Ö.
Ö. Ö. 3 gün önce
Kandirildik narketteki paketleri yikadik yazık
Ö. Ö.
Ö. Ö. 3 gün önce
Evet vermiycez ailecek bu zehirli sıvıyı neden dayatiyor en kizdigim nokta sıvı pcr maske ozgurluklerimiz i aldılar elimizden
Gülay Köroğlu
Gülay Köroğlu 3 gün önce
Bence hatırlatma dozunu da olun
Bayram TOPRAK
Bayram TOPRAK 3 gün önce
AŞİDA REİS YANLİŞ YAPİYOR DSÖ GUNLUK VAHİH GELMİŞ GİBİ BİLDİRİ YAPİYOR
Emine Akkus
Emine Akkus 3 gün önce
pcr dayatması köpek gibi aşı olacaksın dayatmasıdır kobay değiliz
Emine Akkus
Emine Akkus 3 gün önce
bill ne derse dso derse fhizer ne derse uygulanıyor bu bile tereddütlerimizi arttırmaya yeterli ama duymak anlamak istemiyorsunuz ruhsatsız sıvı dayatmasıdır bu boşuna yorulmayın
Emine Akkus
Emine Akkus 3 gün önce
ak partiye artık oy yok KOBAY DEĞİLİZ
Emine Akkus
Emine Akkus 3 gün önce
Aşıyı bulan firma sorumluluk almıyor, Aşıyı dayatan devlet sorumluluk almıyor, Aşıyı yapan kurum sorumluluk almıyor, Kimsenin sorumluluk almadığı Aşıyı ben vurulmak istemeyince bütün sorumluluk benim oluyor !
g tg
g tg 4 gün önce
Zaten insanlarda sıkıntı vardı , sonra pandemi , şimdide aşı ve test baskısı milletimize devletimize tuzak kuranlara koz vermeyin.
g tg
g tg 4 gün önce
Ak parti yada cumhur başkanı memlekete faydalı ne yapsa, karşıtları hemen saldırıyorlardı, neredeyse ev araba dağıtsa bedava derlerki bu memlekete evsiz arabasızlarda lazım. Ama farkındamısınız aşılama tüm hızıyla devam ederken onlar susuyor . Aşı en büyük son kozlardan biri olacak galiba. Millet çıldırmak üzere . Pyasayı iy araştır Abdurrahman bey. Sen halkın içinden birisin . Yapma öyle
Samet S
Samet S 4 gün önce
Aşı karşıtı değilim AŞI DAYATMASINA karşıyım başımdan geçen olay budur ; Artık ne vurulacağınıza yada vurulmayacağınıza siz karar verin. Eşimin işyerinde başına geleni anlatayım 1 bayan ilk doz biontec vuruluyor baş ağrısı kol ağrısı vs derken kendine gelmesi 2 hafta sürüyor eşi 1.dozu yaptırdın git 2. dozu ol diyor gitmek istemiyor daha önce yaşadıkları nedeni baskılar vs. ikinci dozu da oluyor eşimin arkadaşı . Sonuç beyne pıhtı atması neden ile 50 yaşın da hakkı rahmetine kavuşuyor Sorun şu Aşı testleri tamamlanmış bir aşı değil 3. safhada bir aşı her insanda aynı tebkiyi vermiyor aşıyı bulan İnsanlar bile kendi aşılarını vurulmuyorlar. Bunu da araştır Abdurrahman kardeş
Ali Cimen
Ali Cimen 4 gün önce
Aşı karşıtı değil aşı dayatması na karşı bu millet.
Ali Cimen
Ali Cimen 4 gün önce
Aşı olan /80 aşıyi niye oluyor.virusten korunmak için de aşı olmayandan niye korkuyor.Bu kadar mı salakça savunma olur
Ali Cimen
Ali Cimen 4 gün önce
Aşı olmayanlara zulm eden hükümeti savunmak kadar alcalmak nasıl bir şey.Zulme hayır.Dayatmaya hayır.bunu yapan şerefsizlere hayir
MEVZU BU
MEVZU BU 4 gün önce
26:40 aşı olanlar "uçaktakilerin hiçbirinde COVİD olmasın diyor..." Peki aşı olunca COVID olmuyor mu? yani aşı covid olmayı mı önlüyor. Böyle bir bilgiye ben hiç bir yerde rastlamadım yanılıyor muyum?
MEVZU BU
MEVZU BU 4 gün önce
Abdurrahman sence aşı tam test edilip sonuçları alındı mı?. Yanılma payın olabilir mi. Çünkü Biontech aşısı olurken bi kağıt imzalıyorsun. Aynen şu yazıyor "Bu aşının uzun süreli etkilerinin ve verimliliğinin şu an bilinmediği yine aşının henüz bilinmeyen olumsuz etkilerinin de olabileceği, ürünün salgın koşulları altında tamamen kişinin kendi istemesi halinde kişiye uygulanacağı bilinmelidir. Bu sebeple üretime ait hataların haricinde oluşabilecek maddi ve manevi zararlar konusunda üretici firma sorumlu olmayacağını beyan etmektedir." bu konudaki fikriniz nedir?
Hatun Aksu
Hatun Aksu 4 gün önce
Babası😀😀😀😀😀😀😀🌷
hamza alan
hamza alan 4 gün önce
BU KONUŞMA İÇİN NE KADAR PARA VERDİLER..
hamza alan
hamza alan 4 gün önce
KARDEŞİM NE KADAR BOŞ KONUŞTUN YA...
Zafer Ersoy
Zafer Ersoy 5 gün önce
az muhterem çok gtveren dsö aşı plandemiyi bitirmez dedi ohalde hala dayatma devam ediyor fitne okunu takip etmiyorsun işine öyle geliyor olabilir salahattin demirtaş cezaevinden tweet atacak aşı olun ey milletim bu ibine bizim iyiligimizi mi ister oldu.Farkindaysan sağcı solcu liberal marksist nekadar izm'le biten şey varsa hükümete aşı da destek veriyor buda mı düşündürmüyor seni fitne okunu takip et
Zafer Ersoy
Zafer Ersoy 5 gün önce
ve bu nasıl bir aşı ki 100milyon doz uygulandı birtane yan etki açıklamadı kurumlar tek taraflı konuşmayı bırak davet et prof serhat fındık beyi konuşsun senle bakalım
Zafer Ersoy
Zafer Ersoy 5 gün önce
zorunlu olmasını istemeyen gazeteci veya profesör doktorlardan birisiyle konuşup röportaj niye yapmıyorsun bu söylediklerin iktidar borazanciligi olur karşıt görüşlerden fikirlerini almadiktan sonra
Memmedeli Sefieliyev
Memmedeli Sefieliyev 5 gün önce
SAĞOL ABİ GÜZEL ANLATYORSUZ.
Haşim Yıldızhan
Haşim Yıldızhan 5 gün önce
Abdurrahman kardeşim dijital diktatörlüğe doğru gidiyoruz farketmiyormusunuz. Aşı vurulmak serbest lakin AŞI olmayana yaşama hakkı yok, bunda bir gariplik yokmu?
ibrahim ışık
ibrahim ışık 5 gün önce
Gelişmiş ülkeler aşılama da çok öndeler
Y. T.
Y. T. 5 gün önce
Gercekten hayal kırıklığı yaşadım, iyi bir araştırmacı sanıyordum. Malesef bu konuyu nasıl arastirdiysan abi sorayım sana: diyorsunuz uçağa binmek istiyorsun aşılısın, diğer %20 değil ve bundan rahatsız oluyorsunuz. Ben uçağa pcr test ile bindim Gurbete dönüş te, ama aşılı olanlar test den muaf idiler. Aşılı olanlarda taşıyıcı oluyor ve covid li bir halde bizim içimize girebiliyor. Bunu bizzat yaşadım, gelen aile aşılı ve covid çıktı, yakın cevremizdendi, onlar karantinaya girmedi birguzel herkese bulaştırdı. Biz pcr testi olduğumuz halde evde karantinaya alındık. Allah aşkına...... Aşılı olun maske mesafe kurun, taşıyıcı olun, covid olun hatta covidten yinede ölebilir desinler...ve yinede Aşı olun diye dayatın hala.....
Ahmet Cevdet Bayazitoglu
Ahmet Cevdet Bayazitoglu 5 gün önce
Uzun bey sen dinledinmi kelebek olacağız diyen eğitim bakanını KANDIRILDIK BİZE AŞIDA YAPAMAZLAR ÇİPTE BU KAHBELİKTİR
Ahmet Cevdet Bayazitoglu
Ahmet Cevdet Bayazitoglu 5 gün önce
Atv ahaber dahi hepsini sildik artık dinlenmiyorsunuz
Ahmet Cevdet Bayazitoglu
Ahmet Cevdet Bayazitoglu 5 gün önce
Aşı iktidarı gömdü
Büşra Bilgili
Büşra Bilgili 5 gün önce
Peki times dergisi oradaki yıllar önce ki planlari bir bir yaşıyor olusumuz bu kadar perde inmiş olamaz gözlerinize
Arif Özdemir
Arif Özdemir 5 gün önce
Apturahman kardeşim konu dikta edilmesi yaşamak benim veya ölmek benim tercihim ben aşı olmak istemiyorum bunu neden yapıyorlar birileri bizim iyligimizi bizim adımıza düşünmesin bu aynı sunsekil baş örtüsü yasaginda ne deniliyordu sizin ozgurlugunuzu istiyoruz diyorlardı diktanin her türlüsüne karşıyız
Muhsin Bey
Muhsin Bey 5 gün önce
Bilimsel aklı olmayanların siyasi akılla hareket ettiği, Hastanelerde koronadan yatan ve vefat edenlerin büyük bir oranla AŞI olanlardan daha fazla olması apaçık bir bilimsel veri değilmi. Düşünecek olursak sosyal medyada ve siyaset dünyasında bilhassa fikirlerinden dolayı linç kampanyasına maruz kalan lar bir anda özellikle SoL cenahın , ve dindar kisvesi altındaki vakıf vede yapıların tebriklerine yada takdirlerine boğuluyor. Aynen, mafya elebaşı S. Peker'e önceleri hertürlü aşağılayıcı kelimeleri konuşup sonrasında Hükümete sözlü hakaret ve küfürlü saldırıları sonrası S. Peker'e itibar gösterip onun cesur olduğunun reklamını yaptılar. En önemlisi, kurulan bu sinsi mekânizmanın bir anda büyük dişlisi olmak için kendini ortaya atan, Sema Maraşlı, A. Dilipak, Ebubekir Sofuoğlu gibi ki, Sn. Ebubekir Sofuoğlu'nu böyle bir mekânizmanın içinde görmek beni hayrete düşürüyor. Öyle görünüyorki. Bir anlamda At izinin, İt, izine karışması için uygun bir ortam oluştu. Bakalım sosyal medyanın da tetiklediği, ve bir anda heryeri örümcek ağı gibi saran bu ağ'a, hangi basiretsizler daha çok düşecek.
Dilara Altuner
Dilara Altuner 5 gün önce
Daha fazla izleyemeyecegim yoksa beyin hucrelerim ölecek. Abdurrahman Bey siz babanizla değil de Erkan Trukten, Hamza Yardimcioglu ya da Abdurrahman Dilipak gibi isimlerle konuşun bu konuyu. Daha aydınlatıcı olur sizin için.
#ebu kurdi
#ebu kurdi 6 gün önce
Okulda sanki egitim mi var abi okulda fuhus var baska bisey yok abi
#ebu kurdi
#ebu kurdi 6 gün önce
Asi zorunlulugu var o zaman
#ebu kurdi
#ebu kurdi 6 gün önce
Kimsenin umrunda degil ki korona herkes gezip tozdu kahveler doldu tasti asiyla olmayacak
#ebu kurdi
#ebu kurdi 6 gün önce
Abi 2 tane olmussun daha kactane olacan ?
#ebu kurdi
#ebu kurdi 6 gün önce
Asi pcr yalaaaaann abi yalannn
#ebu kurdi
#ebu kurdi 6 gün önce
Eeeee pcr testi dogru sonuc vermiyor buna ne diyicen abi
#ebu kurdi
#ebu kurdi 6 gün önce
Hani cinde zombi gibi seyler vardi hani millet titreyerek yere dusuyordu
#ebu kurdi
#ebu kurdi 6 gün önce
Korona yalan
#ebu kurdi
#ebu kurdi 6 gün önce
Asi karsiti konismak neden yasak
#ebu kurdi
#ebu kurdi 6 gün önce
Mualefet edenleri kimse televizyona cikarmiyo ama
#ebu kurdi
#ebu kurdi 6 gün önce
Asi zorunlu degil ama haftada en az 2 kere pcr zorunlulugu var kabul edilemez
#ebu kurdi
#ebu kurdi 6 gün önce
Zorunlu pcr kabul edilemez
#ebu kurdi
#ebu kurdi 6 gün önce
Faz3 calismasi yapilmayan bu asi kabul edilemez
#ebu kurdi
#ebu kurdi 6 gün önce
Abi asi olmayi kabul etmiyoruz
#ebu kurdi
#ebu kurdi 6 gün önce
Asi olmak olmamak olmamak daha iyi
#ebu kurdi
#ebu kurdi 6 gün önce
Boyle giderse 27. Asiyi da olacaz
#ebu kurdi
#ebu kurdi 6 gün önce
Asi bir ise yaramiyir yarasaydi 3 4 5 . Serileri çikmaz di
#ebu kurdi
#ebu kurdi 6 gün önce
Pcr kabul edilemezzzzzz abi istemiyiruz
#ebu kurdi
#ebu kurdi 6 gün önce
Asiyi istemiyoruz
#ebu kurdi
#ebu kurdi 6 gün önce
Asi olan olsun ama zorunluluk nedir ? Zorunlu pcr nedir
#ebu kurdi
#ebu kurdi 6 gün önce
Asiyi ve pcr yi istemiyiruz abi
#ebu kurdi
#ebu kurdi 6 gün önce
Asi ve pcr zulmü kabul edilemez
#ebu kurdi
#ebu kurdi 6 gün önce
Abi herweyine eyvallah adamsin kralsin ama asiyi zorunlu pcr yi kabul etmiyoruz
#ebu kurdi
#ebu kurdi 6 gün önce
Asiya hayir asi olmayani isten atiyolar abi
Kerim Şen
Kerim Şen 6 gün önce
Konserler toplantilar yapiliyordu pandemi doneminde ne maske ne mesafe ne hijyen tedbir felan yok madem virus bu kadar olumcul riskli ise bu faaliyetlere devlet neden musaade ediyor. Turistlere sokaga cikma yasagi yok iken bu devletin insanlari neden sokaga cikamadi yeri gilince maske mesafe dediler yeri gelince konserler toplantilar yuruyusler duzenlediler bunlara goz yumuldu bu manzara karsisinda yaptiklari isler pek samimi gelmiyor herkes isine geleni yapiyor eger menfaat icin pandemi gormezden geliniyorsa bu durum guven vermiyor. Bu konu hakkinda ne dusunuyorsunuz?
MÜZİK& MUSIC
MÜZİK& MUSIC 6 gün önce
Aşı olanlar daha erken ölüyor, Biz ecelimizle ölecez birinin biçtiği ecelle değil.. Crispy gen teknolojisi başlatıldı... Genleri bozarak istedikleri köleleri yapacaklar. O ne olduğu belirsiz sıvıları olmayanların kanını arıyacaksınız....!
Hatay Dörtyol
Hatay Dörtyol 6 gün önce
yüzde seksen aşı olan arkadaşlar neden olmayanlardan korkuyor neden ayrıştırma var insanlar arasında olmayanlara mikrop muamelesi yapılıyor ayrıca kaç doz aşı olunacak dsö belirliyor devlet yönetiliyor ayrıca baban sende akıllı git elini öp.
54sensei
54sensei 6 gün önce
Vatandaş kurallara uyduda ne oldu? Vaka mı bitti hastalık mı bitti? Soruyorum size kendi ağzınızla bir çok yalan olan dayatmaları söylüyorsunuz.. Acaba kulağınızdan çıkanı mı duymuyorsunuz, yoksa anlamamakta mı ısrar ediyorsunuz?! Hiç kapanmayan, bu plandemiyle halkını bunaltmayan ülkelerde var, abd de eyaletlerde var! Onlar bu işin üstesinden gelirken; bizi yönetenler neden halkını bunaltmak, halkına baskı yapmak, halkını işsiz bırakmakla tehdit eden bir duruma sürükledi!? Bu halk değil miydi sokağa dökülen, darbeleri durduran, ülkesi için can alan can veren? Bunları mı layık gördü bizleri yönetenler? Ayasofya açıldı diye sevinirken, zincirlerimizi kırdık diye sevinirken; açılışından bir bucuk ay sonra dsö yü ülkeye davet edildi, özerklik verildi! Demekki koca bir yalanın içerisinde yaşatılıyoruz; ağzımıza bir parmak bal çalındı öyleysine sus payı, uyku payı olarak! Siz uyuyun ülkeyi küresilciye teslim ettim ben! Açın gözlerinizi artık;bir avuç şeytanlaşmış mahluk tanrıcılığa soyunmuş; insanların dna sını değiştirmeye kalkışıyor, kendilerine göre dünyayı kaosa sürükleyip bu kaostan yeni bir dünya düzeni oluşturmayı amaçlıyorlar (big reset)! Demeden de geçemeyeceğim Cuma namazı kılan Müslüman cemaat mesafeli duruyor; konser salonları hınca hınç dolu, koltuklar arasınsa oturma boşluğu yok, maske yok! Okula giden bebe maske takacak, sağlık bakanı çıkıp rast gele tarama yapacaz diyecek, biomedikal faşizmin temsilcisi uğur çıkıp 12 yaş altına aşı çalılmalarımız bitti ditecek ;sizlerde hâlâ bu uydurma sistemi savunacaksınız! Müslüman uyuma! Kusura bakma Abdullah Kardeş aynen dediğin gibi oluyor! Ben de seni ileri görüşlü biri bilirdim!
Hati Seas
Hati Seas 6 gün önce
Abdurrahman Kardeşim, senin bahsettiğin daha önceki aşılar “ölü ya da tesiri azaltılmış virüs” aşıları. Şimdiki Corona sıvısıyla hiçbir alakası yok. Corona sıvısı yaşayan virüs/gen terapisi. İkincisi: Amerika’daki sağlığı koruma merkezinin yaptığı araştırmalar 0-19 yaşındaki çocukların Corona’ya bulaşma ve bulaştırma riskinin ve bu virüsten ölüm riskinin hemen hemen sıfır olduğunu belgeleriyle kanıtlamış. Bir buçuk/iki seneden beri maske, mesafe, hijyen, aşılarla bu virüs bitmedi. Sen bütün insanlığın aşı olduğunda virüsün biteceğini mi sanıyorsun? Sonra başka başka varyantlar çıkıp bu süreci durmadan uzatacaklar. Çünkü milyarlar kazanıyor ilaç firmaları bu gen aşılarından. Ne tuhaftır ki aradan uzun yıllar geçmesine rağmen ne Aids’e karşı bir aşı, ne influenza aşısı, ne kanser’e bir çare bulundu. Bulmazlar, çünkü buldukları zaman insanlara ilaç satamazlar. Sana son bir sorum var: Bir buçuk/iki senede maske, mesafe, kapanmalar ve aşılarla bitmeyen bir virüs yüzünden, bulaşma ve bulaştırma riski hemen hemen sıfır olan çocuklarımızı eve kapatmakla, saatlerce maske takmakla psikolojisini bozmaya hakkımız var mı? İsveç halkına hiçbir zaman maske-mesafe, aşı vs. uygulatmamıştır. Herkese kendi kendini koruma sorumluluğu vermiş ve bu bir buçuk/iki sene içinde oraya baktığımızda orada ölümler diğer ülkelere göre daha az. Allah’ın kuluna verdiği özgürlükleri (seyahat, sağlığı koruma, ziyaret vs.) insanlar aşı olmuyor diye onlara kısıtlamak doğru mudur sence? Sen videolarında her zaman inandığım şeyler için bedel ödedim diyorsun. Aşı olmayanlar da doğru olduğunu inandığı şey için bedel ödüyor şu an. Hayır, ben senin dediğin gibi Reis ve devlet karşıtı asla değilim. Sadece Corona konusunda başka düşünüyorum. Saygılarımla.
Serif Serifoglu
Serif Serifoglu 6 gün önce
Sultan abdulhanmitle çin i mi kiyaslyrsn ne dyrsn ya abonelkten cktm bu kadarda olmaz
recep aloğlu
recep aloğlu 6 gün önce
Mantıklı konuştuğunu zannediyor kendi çapında, fuzuli 1 saat zaman kaybı
Berrin Ozdemir
Berrin Ozdemir 6 gün önce
Bu asi olmak istemeyenler cookkkk zekiii cookkk,cesur yurekler. Neymiste asiyla cip takilacakmis vayy bee herkez kendini ne kadar onemli ve ozel zannediyor. Yahu bizim gibi siradan vatandaslara niye ugrassinlar cip takmak icin,bu cep telefonlari cikti cikali zaten cipliyiz. Dogdugumuzdan beri kac tane asi olduk hangisini arastirdik biz de cocuklarimiza yaptirdik hic arastirmadan.Dunya nufusunu azaltmak isteselerdi eger bunun cok daha kolay yolunu bulurlardi ne ugrasacaklardi ki bu kadar.Asi olanlar madem koruyorsa asi niye korkuyorlar ki diyorlar yahuu sizin gibiler yuzunden hayat normale donmuyor ve sizin gibiler yuzunden maske takmak zorunda kaliyoruz,asi bulasmasini onlemiyor hafif atlatmamizi sagliyorlar ve bu bizi tasiyici yapiyor.Devlet asiyi acilen zorunlu hale getirmeli yoksa isimiz zor.Bu ahkam kesen istemezzukkculerin sanirim yakinlari bu viruse hic yakalanmamis,yakinlarini yogun bakimlarda kaybetmemisler belli.Reis asi yaptirmayin dese kostururlar asi yaptirmak icin. Kardesim agzina yuregine saglik,seni cok seviyorum.
Bir garip yolcu
Bir garip yolcu 6 gün önce
Sizi severek takip ediyor ve dinliyorum ama bu üslubunuzu hiç sevmedim. 1. Aşı sizi koruyorsa neden aşı olmayanlardan korkuyorsunuz 2. Aşıların uzun vadede etkileri bilinmiyor ve kimse sorumluluk üstlenmiyor onam formu imzalatılıyor aşı olana denek olacağına dair 3. Geçen yıl son baharda sağlık bakanı koronanın artık mevsimsel grip haline geldiğini söyledi, üstelik ölüm ve vaka da ortadan kalkmak üzereydi ne hikmetse bu aşılar başladıktan sonra vakalar da ölümler de artmaya başladı ki bütün dünya çapında böyle 4. Çocukken yapılan açılarla bunları karşılaştırmayın insanların denek olduğunu bakan da açıkça söylüyor ve biz bu zoraki denek olmayı kabul etmiyoruz 5. Aşıyı çıkaran firmanın CEO su, bilim kurulu üyeleri kendilerinin ve ailelerinin aşı olmayacağını söylüyor kendi elleriyle yaptıkları sıvılara güvenmiyorlar biz niye güvenelim? 6. Çevremizde aşı olanlar ya pıhtı atmasıyla ya da kalp krizi geçirip vefat ediyor yoğun bakımlarda yatıyor verilen o sahte tabloya değil gözümün önünde yaşananlara bakarım ! 7. Birkaç ay medyanın korku pompalaması yüzünden sıkıntılı zamanlar geçirdik çöktük ama sonra gayet sosyal hayatımızı yaşadık ve görüştüğümüz insanlar da dahil hala sağlıklıyız. Söylediklerinizin hiç biri bilimsel veri değil o dalgaya aldığınız insanlar dünyadan da kanıtlar sunuyor madem bilimsel veri bu kadar önemli biz niye kendi dedikleri birbiriyle çelişen bilim kuruluna uğur Şahin’e sağlık bakanına güveneyim. İlk başta millete 8-8 içirdikleri ilacı aman kullanmazsanız ölürsünüz deyip millete dayattılar daha sonra tedaviye etkisi yokmuş deyip geri çektiler bir süre sonra da bu sıvıları geri çekerlerse ne yapacağız? Son olarak da pcr testlerinin de doğruluk oranı %40 neresinden tutsak elimizde kalıyor bu testler aşılar güvenmediğimiz teste aşılara ilaçlara boyun eğmemek en doğal hakkımız biz aşı olanlara saygı duyuyoruz aynı saygıyı da sizlerden bekliyoruz.
TALİBAN | İhsan Şenocak [ مترجم للعربية ]
1:01:56
Ezhel - Mayrig (Live)
3:28
Ezhel
görünümler 482 B
Konuşanlar 33. Bölüm Shot (Yeni Sezon)
8:03
Konuşanlar
görünümler 204 B
Ezhel - Mayrig
3:18
Ezhel
görünümler 678 B
Apple Event - September 14
1:18:47
Apple
görünümler 18 Mn
Ezhel - Mayrig (Live)
3:28
Ezhel
görünümler 482 B
Konuşanlar 33. Bölüm Shot (Yeni Sezon)
8:03
Konuşanlar
görünümler 204 B
Ezhel - Mayrig
3:18
Ezhel
görünümler 678 B
Apple Event - September 14
1:18:47
Apple
görünümler 18 Mn
Şeyma Subaşı - Back to YouTube
13:58
Şeyma Subaşı
görünümler 506 B
Son Yaz 22. Bölüm | Adaletin Bu Mu Dünya?
2:32:29
Alparslan: Büyük Selçuklu 2. Tanıtım
0:52
Alparslan: Büyük Selçuklu
görünümler 739 B
Ezhel - Sakatat (Live)
2:44
Ezhel
görünümler 160 B